اناانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ائل اناسی

اناوکیک تولد

1391/12/20 11:48
نویسنده : مادر
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

این کیک مال منه من میخوام همشو بخورم ولم کنین کیکه خودمه ولم کنین

اینم تولدم در تهران که مامان جون وباباجون برام گرفتن خیلی خوش گذشت 

هدیه ها :

اقاجون وعزیزجون پول ولباس خوشگل

باباجون ومامان جون انگشتر طلا

باباومامان دستبند طلا

عمه جون فنجان

عمو رضاوزن عمو پول

عمو بهمن وعمو بهنام پول

ننه جون پول

سجاد عرسک میلاد لباس

خاله(زهراوزینب) پیانو

دایی جون عروسک

ازهمه کسانی که برای من هدیه اوردن ممنونم دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو رضا
1 فروردین 92 21:53
کمی با تاخیر تولد دختر گلم آنا کوچولو مبارک باشه. شیطون همه کیک ها را تنهایی خوردی و برای عمو هیچی نگه نداشتی.
آرزوی بهترینها و خوبترینها را برایت دارم. امیدوارم هزاران سال زنگی با کیفیت در کنار بابا و مامان داشته باشی.
در ضمن سال نو هم مبارک باشه و سال خوبی سرشار از سلامتی و مهربانی داشته باشی.
به بابا و مامان هم سلام ما را برسان و بگو همیشه به یادتان هستیم.
دوستت دارم. عمو رضا


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ائل اناسی می باشد