اناانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ائل اناسی

یک مدت دوری

1392/4/17 18:08
نویسنده : مادر
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان ازاینکه یه مدتی نتوانستم درخدمتتون باشم معذرت میخوام

آناخانمی در این مدت حسابی بزرگ شده وتغییرات زیادی کرده شیرین زبان تر شده ودایره لغاتش بیشتر شده مثل  ماما بابا  اینجا  عمه عزیز امینی(عمووزن عمو) دردر  قاقا    قام قام (ماشین) وتازه که خاله اش برای مدتی به خونه ی ما اومده آله(خاله)   بای بای  افویی دارم (اهویی دارم) ..................

دخترم واکسن هجده ماهگی راهم زد که کلی هم مریض شد تب کرد ولی دختر قوی من مقاومت کرد

دیروز هم موهاش راهم کوتاه کرد ومثل ماه شد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختر عمو
28 تیر 92 16:57
سلام انا خانومی حال شما؟ انا عکسات خیلی نازه مخوصا عکسی که با پالتو قرمزت انداختی مواظب خودت باش اجییییییی
مامان آنا
30 تیر 92 19:58
ممنونم که به وبلاگ من سر میزنین دوستتون دارم
خاله زهرا
31 تیر 92 15:36
سلام خانم شیطون چیکار می کنه عسل خاله مثل فرشته هاست من همیشه می گم خوشگل تر از انا بچه ی نیست ابجی از طرف من انا را ببوساگه بخواد جونم را بهش می دم دوستت دارم فداتشم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ائل اناسی می باشد